گالری عکس روستا پایگاه ازلاع رسانی روستا اپلود سنتر روستا شارژ روستا شبکه اجتماعی روستا
ارسال موضوع ارسال پاسخ
 
امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 2.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لاغری با این 8 میان وعده ی خوشمزه
نویسنده پیام
حمید محمدپور
Unregistered
 
سپاس کرده:
بار سپاس شده در ارسال

حالت: هيچکدام
ارسال: #1
لاغری با این 8 میان وعده ی خوشمزه
اگر چاق هستيد، يا به فكر لاغر‌شدن افتاده‌ايد يا همين‌ حالا در حال رژيم گرفتن‌ هستيد! حتي اگر هم اندام متناسبي داريد، قاعدتا بايد مراقب خورد و خوراك‌تان باشيد تا همين‌طور خوش‌اندام بمانيد. در اين مطلب قصد داريم 8‌ خوراكي خوشمزه به شما معرفي كنيم كه كمتر از 80 كالري انرژي دارند و علاوه‌بر اين‌كه جلوي ضعف بين روزتان را مي‌گيرند، انرژي بسيار كمي به بدن‌تان مي‌رساند و شما مي‌توانيد با خيال راحت، هر‌كدام از آن‌ها را به راحتي تهيه كرده و نوش‌جان كنيد.




پاپ‌كورن با پنير پارمزان

مواد لازم:

پاپ كورن: يك فنجان
پودر سير: يك‌چهارم قاشق سوپ‌خوري
پنير پارمزان: يك قاشق سوپ‌خوري، رنده شده

روش تهيه:

يك فنجان پاپ‌كورن را با يك‌چهارم قاشق سوپ‌خوري پودر سير، مخلوط كنيد. سپس يك قاشق سوپ‌خوري پنير پارمزان رنده شده رويش بپاشيد و براي يك‌دقيقه روي حرارت بگذاريد؛ نوش‌جان!




ساندويچ انجير

مواد لازم:

انجير: يك عدد، 2 نيم شده
عسل: يك‌دوم قاشق سوپ‌خوري
پنير تبريزي: 2 قاشق سوپ‌خوري، خرد شده

روش تهيه:

يك عدد انجير را 2 نيم كنيد و روي هر نيمه، يك قاشق سوپ‌خوري پنير ريخته و سپس يك‌چهارم عسل روي هركدام بريزيد.




زيتون چوبي

مواد لازم:

پنير سوئيسي:‌ يك برش 3 سانتي‌متري
زيتون سياه: يك عدد
برگ اسفناج تازه: يك عدد، كوچك

روش تهيه:

يك برش پنير سوئيسي را با يك عدد زيتون سياه و يك برگ كوچك و تازه اسفناج به يك سيخ چوبي كوچك بزنيد و ميل كنيد.




چيپس پنيري

مواد لازم:

پنير چدار: 40 گرم، رنده شده
چيپس كم‌چرب: 9 برش

روش تهيه:

كافي است پنيرهاي رنده شده را روي برش‌هاي چيپس كم‌چرب بريزيد و ميل كنيد!




تست فلفلي

مواد لازم:

پنير پارمزان: حدود 15 گرم
نان باگت: يك برش نازك
فلفل قرمز: يك عدد، كوچك

روش تهيه: ‌

پنير را روي برش نازك نان آب كرده و رويش فلفل قرمز را قرار دهيد.




2 لقمه سالمون خامه‌اي

مواد لازم:

سالمون دودي: 30 گرم
پنير خامه‌اي: 3 قاشق سوپ‌خوري
شاهي: 2 شاخه كوچك

روش تهيه:

براي هر لقمه، يك برش 15‌ گرمي سالمون دودي را دور 5/1 قاشق پنير خامه‌اي و يك عدد شاهي بپيچيد.




بشقاب پنير

مواد لازم:

بيسكويت كراكر: 3 عدد
پنير گودا: 30 گرم
انگور قرمز: 6 عدد

روش تهيه: ‌

روي بيسكويت‌هاي كراكر را با پنير گودا پوشانده و روي هركدام 2 عدد انگور بگذاريد. البته هر چينش ديگري كه براي اين مواد در نظر داريد، مي‌توانيد پياده كنيد تا از خوردنش حسابي لذت ببريد.




ساندويچ مارچوبه و آووكادو

مواد لازم:

مارچوبه: 10 عدد
آووكادو: يك‌چهارم از يك آووكادو، خرد شده
آبليمو: يك قاشق سوپ‌خوري
نان لواش: يك‌برش 10 در 10‌ سانتيمتري

روش تهيه:

مارچوبه‌ها را براي 6 تا 8 دقيقه بخارپز كنيد. آبليمو و آووكادو را حسابي با هم مخلوط كرده و كنار مارچوبه‌ها بگذاريد. حالا تمام مخلوط را در نان لواش بپيچيد و ميل كنيد.
03-11-2012 09:31 AM
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال موضوع ارسال پاسخ


ابزار موضوع:
لينک موضوع :
bb کد ارسال :
کد html ارسال :
مشاهده نسخه قابل چاپ ارسال این موضوع به یک دوست مشترک شدن در این موضوع

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
تماس با ماپایگاه اطلاع رسانی روستای روچیبازگشت به بالاحالت آرشیوپیوند سایتی آر اس اس